Gyakran ismételt kérdések
Regisztráció szükséges a vásárláshoz?
Nem, nem szükséges regisztráció a vásárláshoz.
Személyes átvétel van az üzletben?
Átveheted megrendelésed üzleteink valamelyikében, melyeket ide kattintva tudsz megtekinteni.
A termékadatlapon feltüntetett raktárkészletek valós darabszámot mutatnak?
A webáruházunkban feltüntet készletek tájékoztató jellegűek! A webáruházban látható készlet és a tényleges raktárkészlet eltérhet egymástól a folyamatos online értékesítés miatt. Előfordulhat, hogy a webáruházban lefoglalt termék már nem elérhető, mert közben az utolsó darab is elkelt. Ilyen esetben a rendelés teljesítése hosszabb időt vehet igénybe, vagy kifutó termék esetén lehetséges, hogy nem tudjuk teljesíteni. Erről rövid időn belül írásban értesítünk.
Lehet bankkártyával fizetni a megrendelés ellenértékét?
Igen, az áru kiszállításakor, a GLS vagy MPL futárnál bankkártyás fizetési lehetőség biztosított.
Megkaptam a rendelt terméket, de nem lett jó a méret/nem tetszik, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?
Pénzvisszatérítésre a vásárlástól számított 14 nap áll rendelkezésre. A pénzvisszatérítést megelőzőleg a csomagküldeményen szereplő feladási címre a terméket sérülésmentesen, eredeti csomagolásban, eladható állapotban vissza kell küldeni. Ahhoz, hogy a pénzvisszatérítési folyamatot el tudjuk kezdeni, töltsd ki a „Visszáru, méretcsere” menüpontban található űrlapot (amit a weboldalunk alján találsz). Fontos, hogy miután kitöltötted az igénybejelentő űrlapot, addig semmiképpen ne küldd vissza a csomagot, amíg ügyfélszolgálatunk nem válaszol a pontos részletekkel.
Megkaptam a rendelt terméket, de nem lett jó a méret/nem tetszik, ki szeretném cserélni. Mit csináljak?
A méretcserére a vásárlástól számított 14 nap áll rendelkezésre. A méretcseréjével kapcsolatos valamennyi költség a vásárlót terheli. A termék visszaküldésekor a vevő felelőssége, hogy az sérülésmentes, eredeti csomagolásban és eladható állapotban érkezzen meg. Visszaküldheted futárszolgálattal vagy a postán a csomagküldeményen szereplő feladási címre. Ahhoz, hogy a méretcsere folyamatot el tudjuk kezdeni, töltsd ki a „Visszáru, méretcsere” menüpontban található űrlapot (amit a weboldal alján találsz). Fontos, hogy miután kitöltötted az igénybejelentő űrlapot, addig semmiképpen ne küldd vissza a csomagot, amíg ügyfélszolgálatunk nem válaszol a pontos részletekkel.
Rendeltem egy terméket a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?
Kérjük, hogy töltsd ki a weboldalon alján található „Garanciális ügyintézés” menüpontban található űrlapot. Az igény feldolgozása után ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot a további teendők részleteivel.
Nem azt kaptam, amit megrendeltem. Mit csináljak?
Kérjük, mielőbb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@depiend.hu e-mail címen, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.
Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Ez miért van?
Kérjük, mielőbb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@depiend.hu e-mail címen. Előfordulhat, hogy elírás történt az e-mail cím megadásakor, vagy a visszaigazoló e-mail a Spam mappába került.
További kérdésed van?
Hívd ügyfélszolgálatunkat: +36 70 636 8519 vagy a +36 70 624 7715 telefonszámon
Írj a következő email címre: info@depiend.hu
Ügyfélszolgálat
Hétfő - Csütörtök 8:00 - 17:00 óra között Péntek 8:00 - 14:00 óra között
Írj nekünk emailt, vagy keress minket Messengeren!
info@depiend.huKapcsolat
Írj nekünk üzenetet, keress minket bátran az alábbi gombra kattintva!
Tovább az üzenetküldésre