Ajánlott termékek

Ajánlott keresés

Gyakran ismételt kérdések

Regisztráció szükséges a vásárláshoz?

Nem, nem szükséges regisztráció a vásárláshoz.

Személyes átvétel van az üzletben?

Átveheted megrendelésed üzleteink valamelyikében, melyeket ide kattintva tudsz megtekinteni.

A termékadatlapon feltüntetett raktárkészletek valós darabszámot mutatnak?

A webáruházunkban feltüntet készletek tájékoztató jellegűek! A webáruházban látható készlet és a tényleges raktárkészlet eltérhet egymástól a folyamatos online értékesítés miatt. Előfordulhat, hogy a webáruházban lefoglalt termék már nem elérhető, mert közben az utolsó darab is elkelt. Ilyen esetben a rendelés teljesítése hosszabb időt vehet igénybe, vagy kifutó termék esetén lehetséges, hogy nem tudjuk teljesíteni. Erről rövid időn belül írásban értesítünk.

Lehet bankkártyával fizetni a megrendelés ellenértékét?

Igen, az áru kiszállításakor, a GLS vagy MPL futárnál bankkártyás fizetési lehetőség biztosított.

Megkaptam a rendelt terméket, de nem lett jó a méret/nem tetszik, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?

Pénzvisszatérítésre a vásárlástól számított 14 nap áll rendelkezésre. A pénzvisszatérítést megelőzőleg a csomagküldeményen szereplő feladási címre a terméket sérülésmentesen, eredeti csomagolásban, eladható állapotban vissza kell küldeni. Ahhoz, hogy a pénzvisszatérítési folyamatot el tudjuk kezdeni, töltsd ki a „Visszáru, méretcsere” menüpontban található űrlapot (amit a weboldalunk alján találsz). Fontos, hogy miután kitöltötted az igénybejelentő űrlapot, addig semmiképpen ne küldd vissza a csomagot, amíg ügyfélszolgálatunk nem válaszol a pontos részletekkel.

Megkaptam a rendelt terméket, de nem lett jó a méret/nem tetszik, ki szeretném cserélni. Mit csináljak?

A méretcserére a vásárlástól számított 14 nap áll rendelkezésre. A méretcseréjével kapcsolatos valamennyi költség a vásárlót terheli. A termék visszaküldésekor a vevő felelőssége, hogy az sérülésmentes, eredeti csomagolásban és eladható állapotban érkezzen meg. Visszaküldheted futárszolgálattal vagy a postán a csomagküldeményen szereplő feladási címre. Ahhoz, hogy a méretcsere folyamatot el tudjuk kezdeni, töltsd ki a „Visszáru, méretcsere” menüpontban található űrlapot (amit a weboldal alján találsz). Fontos, hogy miután kitöltötted az igénybejelentő űrlapot, addig semmiképpen ne küldd vissza a csomagot, amíg ügyfélszolgálatunk nem válaszol a pontos részletekkel.

Rendeltem egy terméket a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?

Kérjük, hogy töltsd ki a weboldalon alján található „Garanciális ügyintézés” menüpontban található űrlapot. Az igény feldolgozása után ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot a további teendők részleteivel.

Nem azt kaptam, amit megrendeltem. Mit csináljak?

Kérjük, mielőbb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@depiend.hu e-mail címen, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.

Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Ez miért van?

Kérjük, mielőbb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@depiend.hu e-mail címen. Előfordulhat, hogy elírás történt az e-mail cím megadásakor, vagy a visszaigazoló e-mail a Spam mappába került.

További kérdésed van?

Hívd ügyfélszolgálatunkat: +36 70 636 8519 vagy a +36 70 624 7715 telefonszámon

Írj a következő email címre: info@depiend.hu

Ügyfélszolgálat

Hétfő - Csütörtök 8:00 - 17:00 óra között Péntek 8:00 - 14:00 óra között

Írj nekünk emailt, vagy keress minket Messengeren!

info@depiend.hu

Kapcsolat

Írj nekünk üzenetet, keress minket bátran az alábbi gombra kattintva!

Tovább az üzenetküldésre

Nagykereskedelem

Depiend Nagytarcsa

2142 Nagytarcsa, Csonka János utca 6.

Kiskereskedelem

Depiend Óbuda

1033 Budapest, Szentendrei út 89.-95.

Depiend Keresztúr

1173 Budapest, Pesti út 41/c.

Depiend Csömöri út

1162 Budapest, Csömöri út 217.

Depiend Palota

1152 Budapest, Szentmihályi út 19.

Depiend Pécel

2119 Pécel, Pesti út 63.

Depiend St.Florian

1143 Budapest, Hungária körút. 65.

Depiend Soroksár

1238 Budapest, Grassalkovich út 106.